CIMG7639.jpg

Matilda Sivertsen
Vi gikk på et kjøpesenter i Bryne og skulle be for syke. Jeg og Ester var i gruppe sammen, men det gikk ikke så bra i begynnelsen. Vi gikk rundt og spurte folk om vi kunne be for dem, men alle sa nei takk. Det gikk en time og vi hadde nesten gitt opp. Så vi ba Gud om at han måtte hjelpe oss. Litt etter kom Daniel i vår gruppe, og han fikk ord fra Gud som var ankel og kne. Vi gikk over til et bord hvor 2 gutter satt. Daniel spurte om noen av dem hadde vondt i ankelen, den ene sa jeg har ondt i kneet og den andre sa at han hadde vondt i ankelen. Så vi ba for dem, ankelen ble ikke helt frisk, men han sa at den ble mye bedre. Gutten som hadde ondt i kneet sa at all hans smerte forsvant.

Vi gikk videre og med et annet bord satt der 3 jenter. De hadde ikke noe vi kunne be for, men, vi fikk lov til å velsigne dem. Og etterpå sa de alle 3 at de følte en behagelig varme rundt om dem.

Så var tiden utløpt, men vi hadde et par minutter før vi skulle spise middag, så meg og Anja gikk litt videre i kjøpesentret og møtte en gjeng av unge gutter. Vi snakket litt med dem. To av guttene hadde fått fotballlskade i kneet deres. Så vi la hendene på dem, og de ble friske med en gang.

2 dager før jeg gikk til Bryne hadde jeg veldig sterk hodepine, og hadde det forsatt i Bryne, så jeg fikk Anja, Hanne og Ivar til å be for meg på et møte som var der, og jeg ble helbredet.

På samme møte kom en jente til meg og spurte om jeg kunne be for henne at all smerten i ryggen og halebenet hennes skulle gå vekk. Før møtet hadde Anja fått kunnskapord om at et ben skulle vokse ut. Så jeg fikk henne med til å be. Og det viste seg at smerten hos henne kom på grunn av at venstre benet var ca. 3 cm større enn det andre. Vi ba, og høyre foten vokste ut, og all smerten i ryggen og halebenet forsvant.

På et annet møte var der en jente som hadde ondt i ryggen og nakken. Meg og Anja ba for henne og hun ble helbredet.

Jeg er så glad og så takknemlig for denne turen, så glad for alt det Gud gjør. Hans nærvær har vært så sterk hele turen, jeg takker ham for det gjennombrudd han gjorde. Jeg føler meg så elsket av ham og det takker jeg ham for og for at han er villig til å bruke meg.



Dag Inge Helgøy
For noe dager siden kom en ung mann fram til forbønn på et møte på Bryne og fortalte at han hadde skade i ankelen.  Jeg og en venn la hendene på han og Gud helbredet han der og da. Det var helt fantastisk å smilet om fjeset hans når han ikke fant smertene igjen. Han sa at han også hadde korsbåndsskader. Vi la hendene på han og han ble helbredet igjen. Gud er god.

Haakon Bagaas
Var med til Bryne i helgen der vi skulle vitne og gi videre alt det vi opplever med Gud i det daglige. Skal si Gud gjorde store ting der. Selv fikk jeg bedt for mangen personer på møtene der nede. Kom flere men som bare sa rett ut "jeg vil ha det dere har" fikk bedt for de og gitt videre alt Gud har gitt meg.. Kom mangen kunskapsord for de.Og den hellige ånd kom sterkt over de!
 
Og det kom en person som slet med urene "hobbyer" fikk lagt hendene på ham og befalt det ut i Jesu navn. Han ble mektig berørt. Og har tro på at noe ble brutt der.
 
Så Lørdagen hadde vi Evangelisering i ånd og kraft Bryne. Der delte vi oss opp i Grupper jeg endte opp med å gå med Susann. Vi fikk ikke bedt for så mangen av den enkle grunn av at mange ikke ville. Men vi møtte på en gutt og en mor. Gutten hadde knukket foten. Vi spurte om å få be for ham. Vi fikk lov av han men ikke moren.hehe men han bare sa "jo mamma vi har tid til det. Så vi fikk medt en kort bønn. Pågrunn av gipsen så kunne han ikke teste ut foten! Men vi har tro på at Gud gjorde noe der! For han var skikkelig positiv! 
 
Fikk også bedt for noen damer senere på kvelden! De var kristne og hadde hørt om oss fra Bergen! fikk gitt videre det vi har mottat og spesielt hun ene ble skikkelig rørt av Guds nærvær!
 
Gud er bare helt herlig! Det som har rørt meg mest denne helgen er Guds kjærlighet til mennesker! Går med en helt annen holdning når jeg skal be for folk nå! Han helbreder fordi han Elsker oss!!
 
Kjærlig Hilsen Broder Haakon

Gud er god!

Håvard Berger
Mens jeg holdt på å tale på et av møtene vi hadde på Bryne, ble en ung mann delvis helbredet for øresus som han hadde hatt i lang tid. Han gikk etterpå fram til forbønn og øresusen forsvant helt!

Han sa til meg dagen etterpå at om han kun hadde fått dette ene døgnet med pause fra øresusen, så ville han være takknemlig til Gud!

Jeg skjønte mye denne dagen at helbredelser i bunn og grunn handler om Guds kjærlighet - at han frir mennesker fra plager og smerter.. Gud er virkelig god!

Mvh Håvard