Litt om det som har skjedd: Fikk en stor prolaps i ryggen for 2 mnd.siden. Hadde mye vondt og brukte sterke smertestillende. Situasjonen ble bare verre og det ble bestemt at jeg skulle operere. For ca. en mnd.siden begynte jeg å søke forbønn. Første uken ble jeg nesten verre, men frimodig gikk jeg frem til forbønn på nytt søndagen etter. Da begynte det å skje en forandring og jeg ble bedre for hver dag - uten smertestillende. Det har fortsatt vært litt vondt av og til, men det har blitt så mye bedre. Det ble gitt meg en innleggelsesdato for operasjon – i går 11. April. Dagen før var vi på helbredelsesmøte med evangelisten Jan Roger Voll. Da jeg fortalte om innleggelsen dagen etter, sa han at legen kom til å si at operasjonen ikke ville være nødvendig. Gjett hva legen sa da jeg ble innlagt i går…Så nå er jeg hjemme igjen og ganske sikker på at Gud skal få fullføre den helbredelsen.

 Det som forresten var litt interessant, var at talen til Jan Roger handlet om de samme tingene Jon Inge talte om på formiddagen. Jesus har allerede gjort alt det som skal til for at vi kan begynne å virke til hans rikes fremgang. Det skjer ikke noe før vi begynner å gå i tro til ham istedenfor å streve i egen kraft. Amen!

Guds velsignelse over dere alle!

Hilsen Linda Ljones