Sammen i bønn til Gud!

Vi ønsker at bønnen skal få mer og mer rom i fellesskapet!

Det arbeides derfor stadig med å utvide dette feltet. I skrivende stund finnes følgende muligheter hva gjelder bønnefellesskap i forsamlingen - foruten det som finner sted i smågrupper og på gudstjenester:

* Hver søndag kl. 19.00 - 20.30 er det lovsang og bønn i Kristkirkens lokaler.

* Hver tirsdag kl. 10.30 - 11.30 ber staben for Kristkirken og menighetens medlemmer. Åpent for alle, på rommet som kalles Utsikten. Ta gjerne lunsjen din med staben etterpå, kl. 11.30 - 12.00.

* Annenhver onsdag kl. 19.30 - 21.00 er det åpent bønnemøte i Kristkirkens lokaler.

* Fra tid til annen sendes det ut et skriv som kalles “Sammen i bønn for Kristkirken”. Her skriver vi litt om tendenser i menigheten, samt et par takke- og bønneemner. I blant deles også ord/ inntrykk som er kommet den senere tiden. Målet med dette skrivet er målrettet og samstemt bønn, jf. "det to av dere på jorden blir enige om å be om...", Matt. 18,19. Om du ønsker å motta disse, send en mail til post@kristkirken.no.

* Etter hver gudstjeneste er det åpent for personlig forbønn/ betjening i salen, ved kursede forbedere og veiledere.

* Du kan også være med å be for gudstjenestene før møtet. Kl. 10.15 er det bønnesamling på rommet som kalles Skaperverket.