Kristkirken inviterer til sommergudstjenester i juli måned!

Fem søndager på rad blir det et noe enklere opplegg på Kristkirkens gudstjenester enn vanlig. De to viktigste endringene er at det ikke blir eget opplegg for barn* i denne perioden, og det blir heller ikke kafé etter møtet.

Mange opplever sommergudstjenestene veldig fine. Det er gjerne ikke så tettpakket program, og samlingene bærer dermed ofte preg av (en ekstra) ro og åpenhet.

Denne sommeren følger vi kirkeårets tekster:

2. juli - Matt. 7, 15-20: Falske profeter

9. juli - Luk. 5, 1-11: Peters fiskefangst

16. juli - Luk. 15, 1-10: Sauen og sølvmynten

23. juli - Matt. 6, 19-24: Det udelte hjerte

30. juli - Matt. 11, 28-30: Jeg vil gi dere hvile!

*NB! Søndag 30. legger vi opp til en generasjonsgudstjeneste som også er tilpasset barn. Dette er fordi at en ung gutt i menigheten ønsker å la seg døpe denne dagen, og vi bygger gudstjenesten en del rundt det.

Alle taler blir tatt opp og lagt ut på podcast.

Fra og med søndag 7. august er vi i gang igjen med normale gudstjenester, inkl. søndagsskole for barn.

VARMT VELKOMMEN!

Ps. til barneforeldre: Like utenfor Kristkirkens lokaler er det en stor lekeplass vi har tillatelse til å bruke.