Jeg ønsker forbønn

Her er det to muligheter:

1) Send ditt bønneemne til post@kristkirken.no.

Ca. 50-60 personer i Kristkirken mottar fra tid til annen et skriv fra post@kristkirken.no, der vi også tar med innkommende bønneemner. Du vil da bli bedt for (kun fornavn benyttes) av disse i en tid. Vi vil holde da også ta kontakt med deg etter en stund, for å høre om du opplever at det skjer en endring. Mange kan bevitne at forbønn ikke bare er omsorgsfullt, det er også kraftfullt og virkningsfullt - se Jak. 5, 16.

I noen tilfeller vil ditt bønneemne også bli løftet fram på menighetens bønnemøte (annenhver onsdag) - men her er det mange ulike ting som får fokus. Dette vil derfor være opp til lederen for det enkelte bønnemøtet.

2) Kom på en gudstjeneste, og bli bedt for

Hver søndag like etter gudstjenestens slutt (ca. kl. 12.30) står forbedere klare til å be for (eller med) deg i hovedsalen. Dette er kursede veiledere som er der for å betjene andre. I hovedsak vil menn betjene andre menn, mens kvinner betjener andre kvinner.