forside_small.jpg

Som inspirasjon til å hive inn påmelding på hjemmesiden vår(www.kristkirken.no, evt på flyer i kirken levert kontoret), eller som forventningsskaper, sjekk poster som er på plass her:

• Fest bl.a. med "Våre talenter" og "Beat for Beat" ledet av _

• Lagbygging (kreativt, teambyggende opplegg ute) ledet av Kristoffer K.

• "Kaffiklubben" for de eldre ledet av Rolf Helen og Geten (to ganger)

• Solefallskonsert ledet av Endre og Linda (send ditt bidrag til de!: 90982551)

• "PT-løype" (bli kjent med Gud på kreative måter i naturen) ledet av Bodil Sæbjørnsen

• Sabbatsmåltid ledet av Terje, Anne Grete, Øyvind og Mona.

• Egne barneopplegg to halvtimer om dagen, ulike team, ledet av Irmelin M. Brun

• Lovsang ved Daniel og Hanne Mjølkeråen og Mathias Furnes

• Latterlig konsert på "Noreneset" med Jan Terje Nilsen og _

• Solefallslovsang på "Noreneset" ved Mathias, _ og Helge Mikael (lovsongsgitarkameratane...)

• Tale ved Rolf Helen, minst...

• Fritidsopplegg ved Arne Kristoffer

• Fjellføring lørdagen ved Iren og Asgeir (Krokavatnet, "small" familietur), fam Helgaas (Torefjellet 1050 moh, "medium"-snaddertur) og Asbjørn Øysese (Skrott 1320 moh, "large" råtasstur). Kom gjerne bare for denne om dette er eneste dagen du kan!

• "Rabbisamtaler" rundtom på Framnes med ulike Rabbier på plass som har et tema under huden.

Vi er fleksible, så kom på deler av opplegget om det passer best! Ut fra postene over kan en kanskje få inntrykk av at programmet er tett, men fordelt på fire dager tror vi dette blir veldig balansert og kjekt! Vi går nemlig for at en smak av Sommerfesten skal kunne lignes med smaken av smæsh-sjokolade... som igjen kan lignes med Guds godhet... som ... Vel, vi minner også om at store deler av programmet er valgfritt!!! Hiv deg i kajakken utover fjordsmykket om du heller vil... Talking vacation here! Men for å gjøre det glassklart: Vi ønsker kvalitetstid med deg!

Fred og kraft, Einar for prosjektgruppa (Magnus V., Marte S., Irmelin m. Brun)

Påmelding - - - - -> HER

Last ned pdf av programmet -> HER