Leie av lokaler

Velkommen til Slåtthaugveien 21, et sentralt bygg med god tilgjengelighet. Våre selskapslokaler er ideelle for et bredt spekter av arrangementer, blant annet kurs, konferanser, seminarer, forelesninger, avslutninger, forestillinger, konserter, og eksamener. Lokalene er fleksible og kan tilpasses forskjellige behov, med en maksimumskapasitet på opptil 600 personer. Vi tilbyr omtrent 150 gratis parkeringsplasser og en beleilig beliggenhet nær bybanestoppet Skjoldsskiftet, noe som gjør det enkelt å komme frem.

Vurderer du leie av lokalene, ta gjerne kontakt med oss!

Minnesamvær

Kafeteriaen brukes jevnlig til minnesamvær. God parkering og alt på samme plan gjør lokalene godt egnet til minnesamvær.

Vi tilbyr cateringtjenester, kom til dekket bord!

DÅP/Konfirmasjon

Lokalene egner seg godt til konfirmasjon. Kafeteriaen har god plass, og det er også mulig å bruke Utsikten.

Kafeteriaen ligger direkte i tilknytning til vårt storkjøkken.

Kurs og Konferanse

Vi har lokaler for både store og små konferanser. Storsalen kan romme inntil 600 personer.

Mindre kurs kan holdes i kafeteriaen eller på Utsikten.

Fasiliteter

Storsal med Amfi

Vår hovedsal kan romme inntil 600 deltakere. De fleste plassene er på samme plan som hovedinngangen. Skal en utnytte hele salen benyttes også amfiet i andre etasje. Salen kan også deles inn i tre deler, hovedsalen, bak salen og amfiet.

Salen er godt rigget med miksebord og lyd- og lysutstyr.

Med plass til omtrent 150 biler er det god parkering utenfor lokalene.

Hvor?

Slåtthaugvegen 21 ligger sentralt til mellom Nesttun og Lagunen. Nærmeste bybanestopp er Skjoldskiftet, med 4-5 minutters gangavstand.

Vurderer du leie av lokalene, ta gjerne kontakt med oss!

E-post: post@kristkirken.no

Generelle henvendelser om utleie:

Drifts- og administrasjonsleder Vigdis Antonsen - 454 75 433 / vigdis@kristkirken.no

For bedriftsavtaler:

Daglig leder: Terje Walter Gilje - 993 09 090 / terje@kristkirken.no